tisdag 5 januari 2010

Gimo cup

idag ska jag, Oliver och mamma iväg till sporthallen här i Gimo å kika på fotboll. Mamsen skulle hämta upp oss halv tre, så just nu försöker jag få Oliver att sova nu så han är pigg när vi ska åka.

Hihi, ändrade planer:). Mammas bli går inte igång så nu ska vi åka och hämta henne. Sen åker jag hem till mot efter och sover där, så vi vet att vi kommer iväg imorgon bitti då lillasyster ska vara med i cupen också.
Har ni sett att det ska bli över 40 grader KALLT här i Sverige. Inte här iof sig, men tycker det är helt sjukt iaf. Tur att man har vedeldning dit vi ska flytta så slipper man tänka på att det blir kallt när alla j*vla proppar går;). Justja måste för den delen in å handla proppar, dom hade slut i Alunda när jag var in där sist så jag får väl springa in här i Gimo och kika om dom har.

2 kommentarer:

  1. va ska de bli 40 grader kallt, va såg du det nånstans??

    vad är de för cup? :) jag fick igång internet igår efter flytten, såg att du skrev om nickis :) när tänkte ni träffas? eller har de redan vart? kram

    SvaraRadera
  2. Huvva, 40 minus är inte lite...burr...Jag var ute med Milo i de 20 minus som är nu alldeles nyss. Stackars lille vovven frös om tassarna...kanske ska köpa skor till honom.
    Vedeldning är kanon vid tillfällen då proppen går ;)

    SvaraRadera