söndag 31 januari 2010

kan ju aldrig bestäma mig;)

blir att åka till mamma en sväng iaf. Vädret har lugnat sig och Yoshi skulle behöva få komma ut dit och få leka av sig lite. Sen så skulle vi få mat där och det är ju inte heller helt fel;).

Så nu är det bara att vänta på att sonen ska vakna.
Skönt då kan jag hämta vagnen hos Eva också, den har stått där sen i fredags då H hämtade Oliver där. Han får ju inte in vagnen i sin bil. Igår tog vi ju pulkan när vi gick dit så jag skulle få med mig vagnen hem. Men när det väl var dags att gå hemåt så hade det blivit så kallt så jag ringde och sa till H att han fick hämta upp oss ist.
Känner mig verkligen handikappad när jag inte har vagnen hemma:(. Visst vi har ju sittvagnen. Men jag tycker inte den ger lika bra skydd som combivagnen gör. Sen så har ju den mindre hjul och blir betydligt tungare att dra nu när det är snö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar