onsdag 13 januari 2010

Första dagen avklarad

Gick jättebra på inskolningen idag. Var ju bara där en timme, men Oliver gick glatt omkring och lekte med dom andra barnen:). Ett riktigt killgäng är det på avdelningen 10 killar och 3 tjejer, hihi snacka om att dte kommer att bli slagsmål om tjejerna längre fram;). Imorgon ska vi vara där lite längre så övar vi för varje dag.

Idag ska jag packa iordning lite till, vill försöka ta med mig lite varje gång jag ändå sitter och åker ut dit. Blir ju som sagt ett tag nu som vi kommer att pendla för att lämna Oliver på dagis. Men hellre det än att han ska behöva byta dagis efter någon/några månader.

Idag är det ju tjogondedagknut och det firas ordentligt här i Gimo. Det är massor som klär ut sig och går här på våran gata. Får se om vi beger oss ut en sväng och kikar eller om vi stannar inne. Beror på hur kallt det är ikväll. Men lite skoj skulle det ju vara och se hur många det är som klär ut sig i år. Oliver skulle nog tycka det var skoj också.

1 kommentar:

  1. Men åhh, hihi gu jag har verkligen inte heller kopplat förrän nu att ni ska flytta ut hit, o att det är i samma dagia! jag är verkligen seg ;)

    Får skylla på att jag är gravid ;)

    Vi ses i morgon, då får vi surra en massa (då är inte gubben med heller, hihi!)

    Kramisar Jenny

    SvaraRadera