torsdag 7 januari 2010

Snart helg:)

imorgon är det fredag igen. Henke börjar jobbar tidigare så han kan gå hem tidigare, så skönt.
I helgen ska vi ut till ekeby och fixa iordning Olivers rum. Får se om vi börjar med något annat rum också. Är ju en heldel saker som ska flyttas så det är ju skönt att man kan börja lite smått redan nu. Vi ska ta båda bilarna så vi får med oss litegrann.

Imorgon när Henke jobbar ska jag åka och hämta/köpa en bil barnstol som vi ska ha i hans bil. Hittade en på blocket idag. Hoppas den är lika fin som den såg ut och att den passar i bilen.

Har för den delen varit ute och kört lite idag. Åkte ju först hem från mamma och sen jag Cillan hos en kompis. Ruggigt halt det var, speciellt på småvägarna. Kände att man tappade greppet flera gånger. Så ni som ska ut, kör försiktigt.

Å justja, vi har fått igång vattnet igen. Det fungerade när Henke vaknade imorse:). Idag har bara värmepumpen krånglat lite, det kom inget varmvatten:/. Men jag ringde dom vi köpte den av och dom kom å fixade det på engång. Så nu har jag hunnit tvättat flera maskiner och även kört diskmaskinen.
Nu funderar jag på att göra lite te och krypa ner i soffan. Oliver sover sen en halvtimme tillbaka. Fick bli en tidig nattning idag eftersom han knappt har sovit under dagen. Inte mig emot om vi säger så;).

1 kommentar:

  1. Åhh, vad det ska firas när jag är klar :-) Ska bli så skönt! Sen blir det ännu mer firande i mars när jag är helt klar med hela utbildningen ;-)

    Hoppas det går bra att göra i ordning Olivers rum. Skönt att kunna börja flytta en del redan nu. Är skönt att kunna ta det gradvis och att inte behöva packa allt på en gång med mera. Lättare att få upp allt ju och hitta platser till allt framför allt.

    SvaraRadera