tisdag 30 juni 2009

Dag 2

Andra dagen som jag ska jobba idag. Gick lite trögare att kliva upp nu på morgonen. Kan nog bero på att man va uppe till efter 23.00
Det gick riktigt bra att jobba igår. Det är ju väldigt lugnt på min avdelning nu eftersom dom håller på att bygga om, så det blev en liten mjukstart;). Det är skönt att man bara jobbar till två också, så dagarna inte blir så långa. Sen blir jag ledig ons-tors å efter det blir det jobba HELA helgen:/. Aja det ska nog gå bra det med. Det är faktiskt ganska skönt att komma hemifrån ett tag. Så jag riktigt får sakna mina fina pojkar:).

Nu måste jag dra
Kram på er

2 kommentarer:

  1. hoppas du får en bra dag!!

    SvaraRadera
  2. Ja har också börjat jobba nu, de känns skönt att man inte går på schema och man bara tagit lite pass lite då och då :) går du på schema? Förstår om du känner att de va jobbigt att gå upp på morgonen, de gjorde jag med. Men sen går de lättare :) Hoppas de går bra att jobba.Kram

    SvaraRadera