tisdag 16 juni 2009

Kaos

Är precis vad det har varit här hemma dom två senaste kvällarna. Oliver vill ju inte sova på kvällarna. I förrgår fick vi honom inte att somna förrän vid 23.50. Igår gick det lite bättre då han somnade 22.20. Men det är ändå alldeles för sent eftersom han inte sover så mycket under dagarna längre. Å idag var det tydligen morgon vid 06.00, så ca 7,5h sömn har han fått inatt. Jag förstår verkligen inte hur den här ungen orkar.
Aja nog om det.

Nu är det iaf bestämt. Vi ska åka till Rätan 1v i sommar:). Ska bli SÅ skönt. Vecka 31 blir det. Så nu är det bara att hoppas på att det kommer vara STRÅLANDE väder där då;).

3 kommentarer:

  1. Han kommer säkert ta igen sömnen så småningom. Alexander sover ju lite normalt och vissa perioder sover han ännu mindre men då kompenserar han med att sova lite mer ngn dag sen. Jobbigt att du inte får sova så mkt. Hoppas det går lättare nu i natt.
    Härligt att ni ska åka bort lite i sommar :)

    Promenad tycker jag låter bra? Vilken tid ska vi ta? Tänker på att solen mitt på dagen inte är den bästa att gå i.

    SvaraRadera
  2. Åh tråkigt med Oliver, hm önska jag hade något tips. Men tyvärr har jag inte det. Alex är en tröttis av sig så han somnar ju av sig själv i sin säng.

    Åh va skoj. och åka bort i sommar.. vart ligger Rätan? Vi ska åka till Dalarna 1 vecka och se ska blis å skönt. kram

    SvaraRadera
  3. Halloj!
    Jag jobbar tom torsdag sen lediiig! Så vi kanske kan ses nåt nästa vecka?!
    Såg att Oliver sover dåligt... försök att inte bli stressad över det. Vet att det är svårt men man kan inte göra så mycket mer än att gilla läget o försöka göra något bra av det. Sunshine sov oxå dåligt en period o efter det lärde jag mig att verkligen försöka att inte stressa o bli orolig av det för det hjälper absolut inte, utan göra något kul för att sedan försöka söva igen. Men att tillbringa en hel kväll med att försöka söva o söva är inte kul... så strunta i det en stund o gör nåt annat. Tyvärr så känner våra små av vår stress o oro... men så länge han inte är jättegrinig o känslig på dagarna är det nog ingen större fara.
    Lycka till. Kram

    SvaraRadera