måndag 8 juni 2009

Måndag

Usch så trött jag känner mig idag:/. Har ju en liten grinolle här hemma. Han har varit så otroligt kinkig dom senaste dagarna. Aja man får hoppas att det vänder snart, jag ska ju börja jobba snart. Men det ska nog gå bra, Oliver får ju vara hemma med pappa då;).

Ja, vi firade ju Danne i lördags. Fick jättegod mat, fläskfile med hemmagjord potatissallad:). Henke var ju för den delen inte med eftersom han var SÅ bakis. Tur att det var Danne han drack med på fredagen ändå. Han sa att dom firade honom då ist, haha.

Igår hade vi en riktig segdag här hemma. Trotts det fina vädret så var vi inte ute något under dagen, eller jo vi var å kika på fotboll en sväng på kvällen.

Idag ska jag gå ner och väga lillprinsen hade jag tänkt, var ju ca en månad sen man var där sist.

Å vad jag vill att skattepengarna ska komma NU. Är verkligen luspank:/. Men dom ska ju betalas ut den här veckan:). Man får ju hoppas på att man inte har blivit granskad, för då får man tydligen dom inte förrän i augusti:(.

2 kommentarer:

  1. Vi har också en grinolle här hemma. Hoppas verkligen det är borta i morgon!
    Väntar på de där skattepengarna. Jag är så pank man kan bli. Är skitskraj att de kommer först i augusti.
    Hur gick det på vägningen? Har han vuxit massor? Jag är så nyfiken på vad Alexander väger i morgon för han känns så tung nu.

    SvaraRadera
  2. Klockan 10 ska vi vara där. Vi kanske kan ta en promenad efter? Så kan du komma ner till då tänkte jag :)

    SvaraRadera