onsdag 10 juni 2009

Helt slut

Shit så trött jag är nu. Oliver har ju sovit dåligt dom senaste nätterna, igen:/. Är liksom vanligare att han sover dåligt än tvärtom. Nu vaknar han 5-10 ggr/natt och grinar, stackars plutten:´(. Man måste nästan gå upp och gå runt med honom eller så vill han äta. (Kan ju också påpeka att han har börjat vilja använda mig som napp på natten. Inte så uppskattat från min sida:/).
Idag fick jag iaf isäng honom i hyfsad bra tid ca 20.40 är ju iaf 1h tidigare än vanliga fall. Vill ju försöka få tillbaka att han somnar vid 20.00 igen. Han behöver få sova ordentligt på natten eftersom han inte sover så mycket på dagen längre.

Idag har vi varit hos födelsedagsbarnet HELA dan. Hon var hemma från skolan så hon tyckte att vi kunde komma tidigare så hon slapp sitta hemma själv. Å självklart ställde vi upp;).
Hade ju klätt upp Oliver lite, han hade vit body och jeans. Självklart gjorde han ju ner sig totalt. Fattar inte varför det JÄMT händer när han har vita kläder på sig.

Imorgon kväll har ju lillasyster avslutning, hon slutar ju 9:an. Så då blir det en liten tripp.
Tror det få bli lugnt under dagen. Skulle behöva rensa bland Oliver kläder IGEN, å packa ner i kartonger så man kan lägga undan det. Just nu har vi en massa ur vuxna kläder som ligger i en påse i skrubben.

Nej nu ska jag glutta lite på tv, sen blir det sängen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar