torsdag 11 juni 2009

Helt okej

Oliver har sovit riktigt bra inatt. Tur att det kommer sådana här nätter emellanåt;). Just nu sitter jag inte å hoppas på att det har vänt för det har jag gjort så många gånger nu. Man blir bara besviken när nästkommande natt blir en katastrof. Nu förbereder jag mig ist på en jobbig natt så blir det ett jätte + om den också går bra, haha.
Får se om jag har lust och ork att plocka lite med Olivers ur vuxna kläder sen, det finns nämligen ett stort behov av att städa här hemma. Usch, så stökigt det blir fort här hemma:(. Tycker jag går och plockar varje dag, men ändå blir det JÄTTESTÖKIGT. Men jag får nog vänta med det tills Henke vaknar. Det är så mycket lättare att städa när han kan underhålla plutten.

4 kommentarer:

  1. Skönt med en bra natt. gör mkt när man sovit dåligt ett tag. förstår att du inte vågar hoppas. man tycker att det är bra en vecka och att det vänt så blir det skitjobbigt igen. ngn gång kommer de iaf lära sig att sova hela nätter så man får tänka på det. vi har också stök här hemma. jag är så trött så när alex sover orkar inte jag greja med sånt. tyvärr mår jag lite dåligt av stöket men, men.

    blir det regn så har inte jag heller ngn lust med marknad. har glömt att prata med fredrik om det kom jag ju på nu. Guldfiskminne. äta där på måndag låter som en bra idé tycker jag. ska ju bara komma ihåg att prata med mina äkta hälft ;) man får kanske börja skriva upp saker på händerna igen för att komma ihåg?

    SvaraRadera
  2. jo just det, om vi ska lämna småttingarna till grabbsen så kanske vi kan se till att de är på samma ställe och har stöd av varandra. kanske lite lättare så tänkte jag. så kan ju vi ta oss iväg och träna eller gå med vovvarna eller nåt :D jag är lite sugen på att gå snabbt i 7,8km-spåret och spurta i uppförsbackarna. har funkat för mitt knä förr iaf :) känner att man behöver träna upp bakdelen lite. just nu är det den jag stör mig mest på, haha. Skiftar snabbt här ;)

    SvaraRadera
  3. Det tycker jag låter jättebra :) Jag saknar ju gympan. Är det ett vanligt medelpass de kör med lr? Får se om jag kan få fredrik att gå med på det bara. Klockan 19 börjar ju läggningsrutinerna med bad och så men det måste ju han också klara ifall jag inte hinner hem till det ngn gång i höst. Gå med vovvarna i spåret kan vi också göra tycker jag.

    SvaraRadera
  4. Hej!!
    Att sova ha barn som sover hela nätter är verkligen guld värt, här är det på god väg:) Hur är det med er annars?? Kramar!

    SvaraRadera