lördag 13 juni 2009

Lördagskväll

Har gått lite bättre med amningen idag. Har kunnat amma åtminstone 2 ggr idag. Skönt, då kanske man slipper sprängfyllda bröst inatt. Fick gå upp å pumpa 2 ggr igår natt. Det är ju bra typiskt att Oliver bara äter 2 ggr när man har så mycket. Annars kan han äta 5-6 ggr.

Blev lite shoppat på Thuns idag också.
4 bodys
1 t-shirt med matchande jeans shorts till.
massa strumpor.
En termos. (Kan vara bra att ha till i sommar)
Sen fick Henke 1 t-shirt av mig. Var en försenad förlovnings present;). (Har faktiskt tänkt att fixa men har inte hittat det jag ville ha. Det får bli till julklapp ist, hihi)
Henke handlade också en heldel. Men det är bra för han behövde verkligen uppdatera sin garderob.
Blev dock inget till mig:/. Jag hann inte kolla något på damavdelningen innan Henke var klar. Men lika bra är nog det för jag kommer ändå vilja uppdatera min garderob när jag har slutat amma:).

5 kommentarer:

  1. Hej!
    Hoppas det löser sig med amningen, inte kul när de bits. AJajajajajaj!
    Men det går ju faktiskt lika bra med flaska å du har ju ammat länge ändå!
    Ta hand om er i regnet. Å kika gärna upp nåt om ni har tid.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Usch, usch förstår att det blir spända bröst. Mina är spända efter att jag igår ersatt 1,5 mål. Sen hjälper det ju inte att Alexander är liten i maten idag. Hoppas det var bättre i natt. Jobbigt när man måste pumpa.

    Vi får ta och åka till Thuns och uppgradera garderoberna sen ju ;) Jag längtar efter kläder utan mjölk- och spyfläckar.

    SvaraRadera
  3. Åh va kul med lite shopping på thuns, alltid lika trevligt och man hittar jämnt något där :)

    Hoppas de går bra mwed amingen. :) jobbigt när de gör ont, jag minns huer de va med sprängfyllda bröst.. kram

    SvaraRadera
  4. Lunch med kinamat imorn låter perfekt :) Vilken tid ska vi säga? Känns smidigast att ge småttingarna mat hemma först kanske? Alexander brukar äta vid 12, Oliver har väl samma tid ungefär va? :)
    Vi kommer åka till Grisslehamn på midsommar. Hade varit kul annars.

    SvaraRadera
  5. 12.45 ska vi hinna till. Svåraste är väl att få upp Fredrik, haha ;)

    SvaraRadera