måndag 22 juni 2009

Måndag

Natten till idag var verkligen kanon. Oliver sov hela 7h i sträck. Å inte nog med det, han sov i sin säng också:). Det kan man kalla en perfekt start på veckan. Själv vaknade jag ju tyvärr 2ggr under den tiden, men det var ändå skönt att kunna sträcka ut sig i sängen.

Idag var det planerat att vi bara skulle vara hemma. Men så blev det icke Alex ringde nämligen å sa att hon var så sugen på att åka in till stan. Så vid 13.30 drog vi iväg, Cillan följde också med. Själv hade man ju inte så mycket pengar men hittade ett fint linne på HM till mig och ett par sandaler till lilleman. Sen köpte jag hem en massa saker till trädgården och färg som vi ska ha när vi målar om garaget.
Men resten av veckan kommer vi att vara hemma. Har massor att fixa med nu när solen har kommit tillbaka;). Imorgon blir det nog att försöka få upp polen Köpte ju även en parasollfot idag så nu äntligen kan vi börja använda det.

Nej nu ska jag byta på lilleman sen blir det nog att bänka sig framför tvn.

4 kommentarer:

  1. Åh, 7 timmar i streck, Lyx! Så skönt att få ta igen sig för dig :) Jag känner igen det där med att vakna i onödan. Alexander har sovit ngt bättre de dagar han äter bra med gröt. Jag vaknar jämt vid midnatt ändå och då väcker jag Alexander som såklart vill äta. Man unrar ju hur länge han skulle sova annars...
    Lust med en promenad ngn dag snart?

    SvaraRadera
  2. Åh härligt med att han sov i 7 h i sträck inte dåligt :) så himla skönt när dem sover så länge då hinner man själv sova. åh härligt att han sov i sin egna säng också :)

    Hoppas vi ses snart.. kram

    SvaraRadera
  3. På förmiddagen låter bra tycker jag :) Så slipper man tänka allt för mkt på att det är kokhett i vagnen. Vi är väl vakna från 6 eller tidigare skulle jag tro.. Någon gång vid 9-10 kanske? Eller vill du senare?

    SvaraRadera
  4. 9.30 blir bra. Hoppas båda pojkarna tar sovmorgon imorn :D Händer alltför sällan här tycker jag.
    Du kan ta hur mkt rabarber du vill :) Tror det borde finnas en del som inte är för långa iaf. Har inte kikat men Fredrik sa att de är bra så jag litar på det. Vi har inte tagit ngn rabarber alls i år ännu. Dåligt av oss. Är ju så gott med paj!

    SvaraRadera