tisdag 9 juni 2009

Vi vann:)

Blev 8-2 till oss idag. Å ändå spelade vi dåligt:/. Istället för att spela i vårat tempo gick vi tyvärr ner till deras. Lite synd med som sagt vi vann ju iaf;).
Sen har jag en karamell att suga på. Jag gjorde nämligen mål idag, ett riktigt snyggt dessutom. Men det är ju så, om man nu ska göra mål så ska man ju göra det riktigt snyggt för det blir ju inte så många per år, haha. Är ju ingen målskytt precis.
Å som vanligt var lillasyser kanon duktig. Hon fick också göra ett mål:).

Imorgon fyller Cillan år. Hon blir ju stora damen imorgon, 15 bast.
Shit, sitter å tänker tillbaka på den tiden då man själv va 15. Satan så skoj man hade. Party sommaren lång med helt underbara människor:). Är nästan så att man saknar den tiden litegrann. Det var ju inte direkt så att man tänkte på konsekvenserna, man bara körde på;).
Men ändå är jag väldigt nöjd med mitt liv nu. Betydligt mer ordning och reda kan jag säga, hihi.

Nej nu ropar sängen på mig kram kram

2 kommentarer:

  1. Vad kul med vinst och mål dessutom :)

    Man hade riktigt kul i 15-årsåldern men jag längtar absolut inte tillbaka :)

    Skönt med vällingen också, att du fick byta. Känns ju värdelöst att behöva slänga mer än hälften.

    SvaraRadera
  2. Grattis till vinsten :) va roligt, vilka mötte ni? :) Kul att både du och syrran gjorde mål :)

    Jo visst hade man roligt då vid 15 års ålder, man har några minnen som var underbara =) de va roligt :D Kram

    SvaraRadera