torsdag 18 juni 2009

Torsdag

Usch känner mig riktigt trött idag.
Fick Oliver att somna i min famn 20.00 igår. Helt perfekt tänkte jag. Men när jag la ner honom i sin säng så spärrade han upp sina små blå och blev plötsligt klarvaken, suck. Aja fick han alla fall att somna 21.45, sen fick vi ju en rejäl sovmorgon imorse. Jag gick upp en sväng vid 9.00 men efter ett tag gick jag och la mig med mina pojkar igen och somnade om och vaknade sen 10.30 :o wow så länge har jag nog inte sovit sen Oliver kom till oss;).

Idag har vi varit på en promenad. Va riktigt varmt ute. Så självklart började man svettas som en gris eftersom jag klädde på mig alldeles för mycket. Men skönt var det iaf. Vi gick och köpte en spikmatta till min kära sambo, sen blev det även en sväng till apoteket(även här var det ärende till Henke) Tur han har som har en SÅ underbar sambo;).

Får se om vi får hem åk gräsklipparen idag, hoppas. Vi skulle verkligen behöva klippa gräset igen. Kan ju vara skönt att få det gjort innan imorgon också.
Så imorgon är det MIDSOMMARAFTON. För oss kommer det bli en ganska lugn dag. Äta god mat och kanske spela lite sällskapspel:).
Vad ska ni hitta på imorgon då?

Hmm, skulle behöva städa lite också. Men först ska jag laga mat;)

1 kommentar:

  1. Tänkte bara önska er en trevlig midsommar! Hoppas ni får supermys!
    Jag ska snart börja mina försöka att väcka sömntutan. Får se hur det går :S

    kramar

    SvaraRadera