söndag 28 juni 2009

Badat

Idag har vi badat, allihopa här hemma:). Fick Henke att ta ett dopp med mig å efter det satt jag mig med Oliver i lilla poolen å badade lite med honom där. Första doppet för Olivers del ute i sin pool i år, men absolut inte det sista;).

Måste försöka komma i säng tidigt ikväll. Ska ju upp å jobba imorgon. Första gången sen i slutet av september förra året. Känns lite tråkigt att börja jobba när det är så fint väder. Men eftersom det blir lite mer pengar så får jag nog stå ut. Sen kommer Henke mest att vara inne med Oliver,(han har nyligen tatuerat sig) så när jag kommer hem på eftermiddagen blir det nog lagom att vara ute en sväng;).

Hoppas vi kan få det lite svalare i sovrummet inatt. Oliver tyckte det var jätte jobbigt natten till idag. Han vaknade flera gånger å var pinsvettig, stackaren:(. Sen vill han ju amma mer eftersom han blir törstig, å inatt skulle jag faktisk behöva sova lite. Men vi har iaf skaffat en fläkt sen kommer vi nog ha fönstret öppet i köket så det blir svalt å skönt.

1 kommentar:

  1. Åh va kul att du ska jobba i morrn :) de kommer säkert gå fint.. :)

    härligt med att bada i pool :) alex fick bada i fjällnora. de va lite kallt tyckte han först och läskigt framförallt. emn de gick sen :) Kram

    SvaraRadera