fredag 5 juni 2009

Studenterna

Det var jag, Henke, Oliver, mamma och Micke som åkte till Niklas på Jällaskolan. Mycket folk var det ju kan jag säga. Lite tråkigt med vädret, men dom slapp ju iaf regnet. (Det SPÖREGNADE på min & Henkes student)
Här har han precis kommit ut, och fått lite blommor och annat skoj;)
Står utanför ingången.
Ett kort på lillprinsen blev det självklart också.
Här har vi mina numera stora småbröder:)Så stolt man är;)
Kan ju också säga att dom var lite på lyset också, haha precis som det ska vara.

Smörgåstårtorna var iaf JÄTTEGODA:).
Nu är Henke hos Danne å partar lite. Jag ska nog försöka lägga Oliver nu. Han har varit uppe sent nu den senaste veckan så jag hoppas man kan få tillbaka att han somnar vid 20.00-20-30. Det är ju så skönt att få lite egentid på kvällen.

1 kommentar:

  1. Åh härligt med studenten, minns hur de var.. vi hade sol och värme på studenten :) Härligt!!
    Skönt att de slapp regnet iaf =)

    kram

    SvaraRadera