onsdag 24 juni 2009

En liten tröttis

Oliver har sovit jätte mycket under dan idag. Först 30 min på morgonpromenaden. Sen 2,5h efter lunch. Då passade jag på att lägga mig å steka lite i solen;). Läste skvaller tidningar å bara mös. Blir ju inte så mycket av med det nu för tiden. Tyvärr så råkade jag bränna axlarna lite. Trodde ju verkligen inte att han skulle sova så länge. Får var duktigare på att smörja in mig imorgon. Då kommer lillesyster hit å ska vara här HELA dan. Får se om vi lyckas sätta upp polen eller inte, hehe. På eftermiddagen åker vi på fotboll. Sista matchen för säsongen. Hade ju inte tänkt att åka å kolla men eftersom Anna ska var med å spela så har man inte så mycket till val;). Men det gör inget, är faktiskt riktigt skönt att kolla på fotboll nu på kvällarna.

1 kommentar:

  1. Jag tror det kan vara värmen som gör att de sover mer. Alexander sov 1 timme 45 minuter igår mitt på dagen. Helt otroligt. Så mkt sover han ju inte ens sammanlagt på en dag i normala fall. Ganska skönt att kunna göra lite saker man inte gör annars iaf :) Hoppas ni får en toppendag idag. Så skönt ute idag :D

    SvaraRadera