fredag 30 januari 2009

Vetrinären

Idag skjutsade jag Alexandra och Vito (deras hund) till vetrinären, han var jätteirriterad på ögat igen=/. Nu ska dom beställa tid i stan så dom får göra ett allergi test, hoppas verkligen dom får reda på vad det är.

Ja så blev man själv hemma ikväll också, Henke är å lanar en sväng. Förstår att han vill försöka hitta på något när han har ledig vecka. Å då får jag ju ha våran lilla prins alldeles för mig själv=). Så ikväll blir det myskväll med chips och dipp, mums.

Nu måste jag försöka städa lite för usch vad stökigt det har blivit igen.

1 kommentar:

  1. ni får gärna komma förbi nån dag , var ett tag sen hihi :).Men imorgon (lördag) är jag ju borta, sthlm med pappsen och på söndag åker jag nog till Theo ;) .
    men på tisdag kan du o Oliver komma förbi en sväng kanske?
    kramisar

    SvaraRadera