måndag 19 januari 2009

Stolt

Inatt har Oliver sovit i stort sätt hela natten=). Jag la honom vid 21.30 men sen vaknade han 45 min senare. Då började man fundera hur den här natten skulle bli egentligen. Han fick ialla fall äta lite sen somnade han igen. Jag vaknade senare på natten och kollade på klockan, den var då 4.00 han hade sovit i över 5 h nu och han sov fortfarande=). Snacka om att jag var förvånad. Jag somnade om nästan på engång och vaknade när Henkes klocka ringde vid 5, då vaknade även Oliver och var hungrig. Så över 6 h i sträck har plutten sovit inatt, så himla stolt mamma blir. Var också perfekt att han sov så bra inatt eftersom Henke började sin förmiddagsvecka idag;).

En glad plutt igår innan läggning=)
Idag ska vi nog bara ta det lungt, det blir väl att gå ut på en promenad lite senare. Ska försöka få in det så vi först går en promenad sen möter vi upp Henke på jobbet på hemvägen.
Annars blir det fullt upp den här veckan.
Imorgon ska vi på två månader kontrollen på förmiddagen sen på eftermiddagen ska jag till tandläkaren=/.
På onsdag ska vi in till stan å fika med mammagruppen, ska bli riktigt skoj å träffa alla igen. Då får man ju träffa alla bebisar också=). Sen på kvällen ska jag försöka komma iväg på träningen.
På torsdag är det ju babycafé igen, måste verkligen väga plutten då, det blev ju inte av förra veckan. Ska bli så kul å se hur stor han har blivit=).
Även jätteglad idag.

Nej nu försöker han äta upp handen så han ska nog få lite mat istället.
Kram kram

2 kommentarer:

  1. jaa så gjorde alexander också om nätterna men nu vaknar han 2 gånger på natten och vill ha mat och sen en gång på mogonen..
    kram

    SvaraRadera
  2. Hehe, Noah har också börjat snutta en del på händerna. Smakar tydligen gott ;) Men mamma tycker inte att det är fullt lika bra. Man vill ju inte att det ska utvecklas till tumsugande senare. Det räcker ju så bra med nappen :)

    SvaraRadera