måndag 26 januari 2009

Så less man blir

Dom ringde från tandläkaren idag IGEN å var tvungna å ändra tid. Fick en ny tid nästa fredag kl 13.00 får se om jag kan hitta nån som kan ta lillen för Henke jobbar ju=/.
Blir lite irriterad faktiskt. Jag HATAR ju att gå till tandläkaren och nu drar dom bara ut på lidandet=(.

Nej nu ska jag sluta gnälla å tänka positivt, det är säkert inte så farligt. Har aldrig dragit någon tand förut så jag har inte den blekaste.

Imorgon ska vi iaf till öppnaförskolan och det är ju alltid skoj=). Ska handla lite efteråt för jag ska baka när vi kommer hem. Vi ska ju på mammafika på onsdag och då ska vi vara hemma hos Emelie istället för att träffas på stan. Kommer att bli super skoj tror jag;). Får se om det kommer några fler mammor med bebisar då=).

Nu ska jag busa lite med Oliver så han håller sig vaken. Jag vill att han ska sova ordentligt inatt ifall vi ska iväg imorgon.

Kram på er

4 kommentarer:

  1. Det var jätteskönt att få den installerad. Efter x antal nätter utan värme och så känns det verkligen bra. Varmt och skönt!

    Söt pojke ni har! Tiden har bara sprungit iväg för oss. Vår kotte blir 1 år om 2 veckor =)

    Satt och läste på din sida och såg att du träffat Sofie och Sonni. är det Sofie Gille?
    Träffade henne för några månader sedan och har för mej att hennes son hette Sonni.

    SvaraRadera
  2. Jag e ledig på fredag å ställer gärna upp som barnvakt om det behövs :)

    SvaraRadera
  3. Förstår att du blir irriterad. Speciellt när de ringer med så kort varsel. Man planerar ju in och sen ändrar de. Hoppas vi ses i morgon :-)

    kramar

    SvaraRadera
  4. hej hej.. jag o min son ska dit.. hittar du till emelie?
    kram

    SvaraRadera