onsdag 14 januari 2009

Tandläkaren

Usch ja, idag ska jag till tandläkaren=/ inte en hit från min sida kan ja ju säga. Hade ju mycket hellre varit på fikaträffen som ska vara idag, så himla synd att man missar den=(. Men det blir fler gånger, jag hoppas på att det blir en i nästa vecka så man får se alla bebisar=).
Alexandra är snäll å följer med till tandläkaren idag för att se efter lillen när jag sitter i den där j...a stolen. Tycker verkligen inte om tandläkaren. Men det ska nog gå bra, hade ju dock rejält me tandvärk för nån vecka sen så jag misstänker att det kan finnas nåt hål=/.

Lite info från gårdagen då. Har tyvärr inga kort eftersom jag glömde den inne. Jag orkade inte springa in igen, ja jag vet att man är lat;). Det va ganska mycket folk där ett tag, tyvärr så var det betydligt mer folk som va där å titta än utklädda. Nästa år ska vi försöka vara utklädda=). Tycker det är mycket roligare att gå när man är utklädd.
Blev påhoppad x antal gånger igår, å fick både kramar å pussar på kinden =). Kunde nog bara klura ut vilka hälften va ungefär.
Vi stannade bara ute lite över 1h för sen hade Oliver lessnat. Då gick jag, Alex och Linda in å prata lite strunt istället, mycket trevligt.

Nu måste jag gå å tvätta ur ögat på lilleman, det har börjat gegga igen stackren. Får prata med sköterskan på vägningen imorgon.

kram på er

1 kommentar:

  1. Jag är så skraj för att gå till tandläkaren efter graviditeten. Är rädd för att tandhälsan försämrades massa.

    Du har fått en award av mig för din blogg så om du vill ha den är det bara att hämta i min blogg :)

    SvaraRadera