måndag 12 januari 2009

Solat

Ja vi kom faktisk iväg å sola igår, så himla skönt det va. Nu känner man sig nästan som en människa igen;).

Då har Henke börjat jobba igen, vi har ju haft den lyxen att ha honom hemma i 7v. Känns lite tomt här hemma, men det är bara 5 dagar tills vi får ha honom hemma i helgen. Blir värre nästa vecka för då jobbar han HELA veckan=/, men sen får han ju ledig vecka efter det som tur är=).

På lördag ska jag, mamma, syster och Oliver iväg på fotboll igen. Blir borta hela dan.
Sen på kvällen ska svärfar bjuda på middag=) han fyller ju nämligen år på måndag men vi firar honom i helgen istället. Sen får vi ju inte glömma att Henke fyller år på söndag HURRA. Så honom blir det att fira hela helgen;).

Imorgon är det knutmasso, dom går här på våran gata så man får väl ta å gå ut och kika en sväng. Hoppas det inte regnar bara.

Ha en bra kväll allihopa kram

4 kommentarer:

  1. Tack tack, vet inte vem du är..eller gör jag det? hihi..
    men de är alltid kul när någon annan läser sin blogg.. :D kikar in på din med..

    SvaraRadera
  2. Skönt att få sola lite mitt i det gråa och trista.

    Lär ju bli livat på er gata imorn ja. Jag och Alexander blir nog hemma. Fast man kanske borde ta sig dit en sväng, brukar ju vara skoj att titta :)

    SvaraRadera
  3. Jaså, ok.. då har jag nog skrivt till dej på familjeliv någon gång, tror jag ahr dej som vän där med. :) va kul..
    blir de nån mer mamma träff snart då??

    SvaraRadera
  4. ja ok. då hänger jag med, har dig som vän på familjeliv tror jag :)
    blir de nån mer träff snart /jessica

    SvaraRadera