måndag 19 januari 2009

Ändrad tid

Dom ringde nyss från tandläkaren och sa att dom måste avboka min tid imorgon. Fick en ny tid i nästa vecka istället.

Har suttit här å funderat på om man ska skaffa bärsele eller inte, skulle vara riktigt smidigt när man åker in till stan å så. Men tror ju inte jag skulle använda det så mycket annars. Hmm det är svår det här. Ska kanske försöka låna av någon istället, alla fall så man får prova om Oliver tycker om det eller inte. Det kostar ju trotts allt litegrann.

2 kommentarer:

  1. Vet inte om min förra kommentar kom med så skriver en ny! Känns underbart kul o ha hittat henne. är jätte glad! Och grattis till er! Han är så söt eran Oliver. Visste inte att du hade en blogg och ska genast börja följa den!!!Kram!

    SvaraRadera
  2. Någon billig dammsugare blir det nog inte för oss heller. Vill ha ngt som håller och rengör bra. Vår gamla var inte speciellt bra så kanske var bra att jag sabbade den ;)

    Vad skönt att han sovit bra i natt. Hoppas det håller i sig :) Jag skulle vilja att Alexander sov mer än tre timmar i sträck men det kommer väl.

    Jag måste nästan börja använda ngn ergonomisk bärsele. Får så ont av att bära runt på lillen jämt. Han är ju så tung nu.

    kramar

    SvaraRadera