lördag 3 januari 2009

Shoppat lite

Igår var vi iväg till Thuns en sväng, jag skulle inte ha något speciellt bara se om man kunde fynda något. Oche det gjorde jag.

Till mig hittade jag- två par byxor, ett linne ich en tunika
Till Oliver hittade jag- en body och en mössa. Jag skulle kunna handla hur mycket som helst till min lilla prins men jag måste försöka hålla igen lite för han har så himla mycket kläder just nu. Blir att fylla på garderoben tills i sommar.
Sen köpte jag även lite svampar och disktrasor, det går ju liksom åt lite sånt när man har en sambo som tycker att man ska byta varje dag.

Så vad händer idag då?
Jo jag skulle åkt på träning men jag orkade inte, den vörjade nämligen 9.00 så ni kan ju räkna ut vilken tid man hade behövt gått upp när man ska ha lilleman med sig. Inte något att tänka på när man sover så lite som jag gör just nu på nätterna. Försöker nämligen lära Oliver att sova i sin säng, vilket han inte riktigt har lust med. Vi får se hur det går ikväll.

Henke & co skulle ha stuglan i helgen igen, nog är man snäll som tillåter det här;)
Nej nu ska jag fixa lite frukost sen ska vi försöka ta oss ut på en långpromenad eftersom vi missade träningen idag.

1 kommentar: