lördag 24 januari 2009

Lördag

Idag så har vi varit ute å farit. Först åkte vi hem till Sofi å Sonni och hälsade på, så kul att träffa dom. Man ser verkligen hur stor lilla Sonni har blivit när man jämför honom med Oliver=).


Sen åkte vi vidare till mitt jobb å hälsade på där också, där blev det en sen luuch och fika. Så roligt att komma dit å hälsa på, dom blir ju så glada=).


Den här fina tröjan, ett par byxor och strumpor fick Oliver från mina snälla jobbarkamrater.
På hemvägen plockade jag upp Eva å Cillan för dom skulle äta här hos oss. Tacos blev det, mums riktigt gott var det.


Nu ligger min lilla prins å tokmyser med faster. Han älskar verkligen å ligga på bröstet å sova=).

Nej nu ska jag slå mig ner i soffan å kolla om det går nån bra film ikväll.

Kram

1 kommentar:

  1. va söt oliver är =)

    ser att du har en räknare för antal besökare idag, hur skaffar man sen sådan?


    /jessica

    SvaraRadera