söndag 25 januari 2009

Ångest

Trivs verkligen inte med min kropp just nu=/. Allt känns så "degigt". Jo jag vet att det är så det blir när man fött barn och att det tar tid innan man kommer i form igen. Men jag får ändå ångest när man tar på sig jeans å det bara "väller över" hmm. Å när man försöker dölja å tar på sig en tunika så ser man bara ännu bredare ut=(.
Det är ju tur att man fick ut nåt så fint av allt det här. Behöver bara kolla på min lilla prins så känner jag att det verkligen har varit värt det=).
Det blir nog bra när man kan komma igång å träna ordentligt igen;). Känns bra att jag verkligen älskar att gå med mjukisar, hehe.

2 kommentarer:

  1. Vi får ta och peppa varandra sen när hårdträning är aktuellt igen :-) Jag trivs inte alls med mig själv men sen när man ser sin lille ögonsten så känns det avlägset att tänka på hur man ser ut.
    Jag kanske kan trösta dig med att jag faktiskt tycker att du ser väldigt smal ut, inte alls bred. Inget jag bara säger utan jag tycker verkligen det :-) Sen att man behöver bli lite mer fast...det går att ändra på!

    kramar

    SvaraRadera
  2. Hej jag känner mig precis som du..
    jag blir så deppad av att så ful kropp,
    men du har rätt i de du säger.. de kom ju ut något fint :)

    kram

    SvaraRadera