söndag 4 januari 2009

Fotboll


Imorgon ska jag titta på fotboll hela dagen, det är cup här i Gimo. Lillesyster ska vara med så då är det bara att åka och kolla;), tycker faktiskt det är riktigt skoj att kolla, man blir ruskigt sugen på att spela själv då. Men jag måsta hålla min lite lugn ett tag till för jag har inte tränat upp mitt knä tillräckligt än, så med andra ord blir det inga cuper för mig i år. Det tar emot ordentligt kan jag säga men man får tänka framåt å hoppas på att man han vara med till i vår istället=).


Idag fick Oliver stanna hemma när jag och Yoshi tog en promenad, det var ju så himla kallt. Men det gick jättebra, han sov hela tiden när vi var borta. Sen fortsatte han å sova i 2h till, den lilla skrutten=)

Mammas lilla sömntuta=)

1 kommentar:

  1. fasters ögonsten juu ;)
    min nya blogg är ceciliaahansson.blogg.se :)

    SvaraRadera