onsdag 21 januari 2009

Fikaträff

Har ju som sagt varit på fikaträff med alla mammor i stan idag. Så himla trevligt det var=). Jättekul att träffa alla, var för den delen några som jag inte träffat innan så det var kul.
Men det var ett ögonblick som jag funderade om vi verkligen skulle komma iväg, Oliver ville nämligen inte äta när jag hade planerat så det var bara att vänta. Sen när jag precis hade stoppat ner honom i åkpåsen brakade det till ordentligt, så det var bara att börja om. Dessvärre hade det kommit igenom=/. Det är ju tur att man har en overall också;).

Vi fikade iaf på frälsningsarmens café, helt perfekt var det. Eftersom vi var ganska många, 8 st närmare bestämt så fick vi sitta i ett eget rum där det fanns mycket plats. Helt perfekt när det är mycket barnvagnar. Så nu har vi hittat vårt lilla fik tror ja, för det här ska vi göra fler gånger;)

Glömde tyvärr kameran hemma, hmm så virrig man e. Men nästa gång ska jag verkligen försöka komma ihåg den.

Hann även gå på stan en sväng innan. Hittade en vinterjacka i den modell som jag har letat efter å den kostade bara 300:- snacka om fynd;).

Köpte även skötväska och bärsele som jag hittat på blocket. Hon var så snäll å kom till fiket där vi var för å visa dom. Kunde få båda för bara 450:- så jag slog till där med=). Båda var babybjörn å bara använt i ett år så jag tycker det var ett väldigt bra pris. Trodde inte jag skulle få användning av bärsele men plutten börjar bli lite tung att bära runt på. Han har ju som sagt sina mammadagar ibland.

1 kommentar:

  1. Åhh, vad härligt med eget rum :) Det där med att allt ska hända när man är på väg känner jag så väl igen, haha. Nästa gång ska jag definitivt med.

    Vill jättegärna ha sällskap in till stan när jag ska leta bok. Mycket trevligare så ju :)

    kramar

    SvaraRadera