torsdag 22 januari 2009

Sömntuta

Idag har vi varit på babycafé igen. Det blev lite stressigt i morse eftersom lilleman bara ville sova, va iof sig skönt att kunna göra sig iordning i lugn och ro för en gång skull. Jätte trevligt den här gången också, som alltid;). Idag var det väldigt många där, träffade dels Sandra och hennes dotter Sara. Vi gick i samma klass på gymnasiet, så det var roligt=). Hoppas vi kommer att ses fler gånger där.

Kom på när jag satt å pratade med henne där att vi sa när vi slutade skolan att vi absolut skulle hålla kontakten allihopa. Hmm blev nog inte så mycket av med det kan jag ju säga. Det är nästan så man skäms över att man inte ansträngde sig mer än vad man har gjort. Men jag antar att et blir så, alla har liksom sitt att tänka på.
Har bara kontakt med några få från klassan, vissa vet jag inte ens vad dom har för sig. Skulle ju vara skoj att träffa alla igen å se vad dom sysslar med nu för tiden=).

Blev även långpromenad efter, vi gick ca 1,5h. Det är så perfekt att ta en promenad efter för Oliver äter nämligen precis innan det slutar och så byter man på honom innan vi går.
Prescis när vi kom in på uppfarten så började Oliver gnälla i vagnen så då var det matdags igen=).

Nu ska jag gå å kika vad man ska göra för mat idag.

Kram kram

1 kommentar:

  1. Det där känner jag igen så väl. Man säger att man ska hålla kontakten sen blir det inte mkt av det. Sen när man träffar ngn igen säger man igen att nu måste vi verkligen försöka träffas oftare och ändå så dröjer det lika länge till nästa gång. Synd att det är så men det är ju som du skriver att alla har sitt att tänka på.

    SvaraRadera