onsdag 14 januari 2009

Resultat

Det var som jag trodde. Kommer få rycka tanden som jag har haft problem med. Har inga problem nu men jag berättade att jag hade haft ont före jul så då kollade hon extra noga och tyckte att jag skulle ta bort den. Skulle förmodligen få mer problem med den annars eftersom det sitter en hudflisa över den och då blir den svår att hålla ren. Lika bra att göra som dom säger, så nu ska jag dit på tisdag i nästa vecka. Det är ju tur att man har tandvårdsförsäkring så man slipper tänka på hur dyrt det ska bli.

Har träning ikväll också. Har inte alls nån lust men jag måste nog försöka åka ändå. Måste ju passa på när vi ändå tränar här i Gimo och nu va det ett tag sen sist.

1 kommentar:

  1. åh tråkigt med tanden..

    Jo vi mår lite bättre nu iaf, men förskylningen finns kvar ändå :( lite tråkigt..

    SvaraRadera