fredag 16 januari 2009

Underbart

Så himla fint väder det är idag, man blir ju så glad=).

Idag har vi varit ute på långpromenad, trodde det skulle bli riktigt kallt så jag klädde på mig ordentligt. Men bara efter en stunds promenad blev det riktigt varmt istället, det är svårt det där. Oliver sov ialla fall skönt i vagnen hela tiden.
Vi gick även in på Ica och handlade lite.
Ikväll så ska vi ha en riktig myskväll, med god mat och en massa gotta framför tvn.

Ska även försöka städa lite idag innan Henke kommer hem från jobber vid sex. Sen ska jag försöka hinna bada plutten innan dess också. Så vi kan börja med maten direkt när han kommer.

Imorgon blir det fotboll igen, ska iväg till Hallsta för att kolla på lillasyster. En riktigt rolig cup att både spela och titta på om jag får säga det själv.

Sen på kvällen blir det middag och firande av Henke och svärfar. Men jag tror Henke får vänta tills på söndag på sin present från mig och Oliver eftersom det är då han fyller.

Va bara tvungen å visa hur det såg ut när vi försökte ta bild till julkortet första gången, då va han riktigt arg kan jag säga.
Vi önskar alla våra läsare en riktigt trevlig helg=).
Kram på er

2 kommentarer:

  1. Usch, amma varannan timme på natten är ingen höjdare :( Jag hoppas du får sova mer i natt.

    Åhh, vilken lust jag fick att spela den cupen nu då :) Underbart rolig ju. Är så snabbt spel.
    Hoppas ni får det kul och trevlig helg!

    kramar

    SvaraRadera
  2. fina bilder =)
    såå söt.. hihi..

    SvaraRadera