onsdag 7 januari 2009

Fika

Har precis tagit ett lång och sköt bad, så härligt.

Idag har vi varit på Thuns, igen. Men den här gången var det inte jag som skulle shoppa utan det var Henke. Han hittade faktiskt ganska mycket det trodde jag inte han skulle göra. Men han köpte termobyxor(måste ju ha det när man e ute å busar me vovven), två par jeans och en t-shirt, sen var det nåt mer tror jag.
Å jag slog på stort, köpte ett linne för hela 49:-. Hittade även lite till Oliver, blev dock i större storlekar.

Nu ska jag försöka lägga plutten, får se om det går lika bra inatt. Han vaknade nämligen bara en gång under hela natten, så stolt=).

Imorgon ska vi på babycafe för första gången, ska bli riktigt skoj. Blir även vägning på plutten då. Mer info om hur det går får ni imorgon;)

Kram/maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar