söndag 18 januari 2009

GRATTIS ÄLSKLING=)

Henke fyller 24 år idag. Hipp Hipp Hurra

Igår va vi som sagt på fotboll. Dom va duktiga båda lagen som vi hade med. Tyvärr så var det bara ett lag som gick vidare, så dom spelar idag också. Hoppas det går bra för dom=).

Blir en promenad idag igen, måste handla. Henke har åkt iväg till Östhammar för att träna en sväng å han har bilen. Så det blir glatt till att gå för våran del, men det gör inget tycker det är väldigt skönt att promenera. Då kan jag ta med mig Yoshi också. Går nog upp till svärmor så kan dom vara där medans jag handlar.

Förresten så har Oliver sovit riktigt bra inatt, jag la han vid tio sen vaknade han vid två för mat sen sov han till halv sju igen=) så skönt. Gossen min har nämligen dom sista dagarna fått för sig att han vill äta varannan timme på natten=/. Är ju bara att hoppas på att det har vänt nu.

Nej nu ska jag göra iordning mig å plutten sp vi kommer iväg någon gång.

Kram på er å hoppas ni får en riktigt skön söndag

2 kommentarer:

  1. Grattis till Henke!! :) Hoppas att ni får en bra dag tillsammans! :)

    Kram MalinR.

    SvaraRadera
  2. Grattis Henke!

    Vad skönt att han börjat sova bättre. Hoppas det håller i sig. Man blir ju halvt död när man måste amma för ofta på natten. Hinner liksom inte komma till ro innan det är dags igen.

    SvaraRadera