söndag 24 oktober 2010

Söndag

Ska jobba imorgon och känner att jag inte alls har någon större lust med det. Kan nog bero på att jag har en sex arbetsdagars vecka framför mig. Är bara ledig på torsdag och då har vi p-möte, men jag tror nog att jag skippar det. För ska jag vara ärlig så kommer jag nog inte palla att jobba sju dagar i sträck.

Oliver är fortfarande snorig och det känns som att det aldrig riktigt går över. Just nu misstänker jag dom där nedrans hörntänderna. Han har en som har kommit fram, men dom andra tre ligger precis under ytan och är på G att sprick igenom. Inte vill han äta något heller , utan han tycker att han kan leva på välling just nu. Aja bara att hoppas på att det vänder snart.
Sen hoppas jag även på en bättre natt den som kommer, för natten till idag var HEMSK. Oliver som jättedåligt och kom över till våran säng redan vid tolv, sen låg han och skrek, grina, sparkade mig i ryggen och drog mig i håret. Så som ni kanske kan gissa så har jag varit skapligt mör i kroppen idag. Nu börjar äntligen huvudvärken att släppa efter x antal alvedon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar