söndag 10 oktober 2010

Nu är det bra igen:)

idag känner jag att jag mår riktigt bra. Hade nog kunnat jobba till och med. Men eftersom det är helg så vet jag ju själv att det är mycket lättare när man sjukanmäler sig direkt stället för en dag i tagen. Så jag får väl se det som att jag gjorde dom en tjänst på jobbet;). Sen är det ju aldrig fel att få vara hemma med familjen. Tyvärr så kommer det ju att svida på lönekontot nästa månad. Men det är sånt man får ta. Ska försöka handla in lite julklappar på lönen som kommer och sen har vi ju redan fixat Olivers present. Så vi ska nog klara oss iaf:).

Idag fick jag istället äran att ha Amanda här ett tag. Micke hade lite han behövde fixa innan han ska köra hem henne. Och inte oss emot, Oliver älskar verkligen sin kusin. Synd bara att han inte kan komma till ro, så det blir nog ingen vila idag. Men då blir det ju en tidig kväll ist;).

Imorgon är jag ledig från jobbet och då hoppas jag på att man kunde få ihop en lekdate med mina fina tjejer + barn:).

2 kommentarer:

  1. Va roligt att Oliver ska bli storebror. har du börja känt av nått illamående nu? hoppas du slipper allt för mkt iaf. kram

    SvaraRadera
  2. Härligt att du mår bättre!

    SvaraRadera