torsdag 14 oktober 2010

Snart fredag

som jag längtar till 13.00 imorgon. För då får man gå hem från jobbet och vara ledig hela helgen:).
Ska bli skönt att få lite gjort här hemma. Vi har bestämt att vi ska köra in det sista veden imorgon, så det är gjort. Sen ska jag smöra lite för bror så vi kanske kan få lite mera ved av honom;). Kan nog behövas om det är som dom säger att det ska bli en VARGVINTER i år. Har hört att det skulle bli värre än förra, burr. Själv tycker jag om vintern. Men då får det inte vara så kallt så man inte kan vistas ute. Sen mår jag verklig dåligt över att behöva skrapa rutorna när man från jobbet:/. Som tur är har jag fått H att städa ur garaget, så jag får lätt in min bil där i vinter:).

I övrigt så tycker jag att magen växer så det knakar, REDAN! Hmm jag kommer nog fean att rulla fram om det fortsätter gå i den här farten. Har ju precis gått 13v och ändå tycker jag att magen har blivit stor.

Nu ska jag pyssla lite här hemma innan det är dags att bege sig mot jobbet.

1 kommentar:

  1. Hihi, kanske är twins ändå. Eller femlingar :P nädå, kan ju trösta dig med att min mage är enorm. Syns tom. i mina arbetskläder nu... Plus att det talas i smyg på jobbet om mig, hihi. Fast kanske kommer från de som redan vet :)

    SvaraRadera