tisdag 5 oktober 2010

Äntligen ledig

haha har bara jobbat två dagar men känner min ändå helt slut. Shit undrar vart det här kommer att sluta:/. Känner verkligen att det tar på kroppen när man jobbar 100%.
När jag och Oliver kom hem fick vi en glad överraskning, H hade nämligen gjort maten så det var bara att värma:). Så skönt när man kommer hem 16.45 trött och hungrig.
Nu kommer det inte bli mycket gjort här hemma känner jag. Har ont i både nacke och rygg just nu, men jag hoppas att det går över om jag får vila på soffan ett tag.

Blev även lite shopping idag. Tyvärr ganska tråkigt shopping på apoteket. Gick därifrån ca 1000:- fattigare. Men fick iaf med mig en örontemp, vilket var det viktigaste.

Nu blir det att lägga sig i soffan medans Oliver får leka ett tag till. Sen hoppas jag på att Oliver vill lägga sig tidigt ikväll så jag får lite lugn och ro.

1 kommentar: