lördag 2 oktober 2010

Blev lite fynd iaf

åkte på bytardagarna i Alunda på förmiddagen idag.
Var ju inte så mycket som jag behövde egentligen, men mamma ville ha hem lite kläder till Amanda som hon kan ha ligga där. Så då blev det självklart en heldel annat också;).

Till Amanda:

  • Ett rengställ.
  • Två klänningar/tunikor.
  • En tjocktröja.
  • Två strumpbyxor.

Till Oliver:

  • En traktor med kärra.
  • En lastbil.
  • En play&learn låda med duplo.
  • Skridskor.
  • Lite långärmade tröjor till dagis.
  • Två byxor som jag också tänkte lägga på dagis.
  • Två jättefina skjorttröjor.

Till mig:

  • En skötväska. Funderar fortfarande på att köpa en Willvin, men vi får se hur ekonomin ser ut dom kommande månaderna.
  • Ett par jeans som kommer komma väl till användning snart.

Hihi, som ni ser så blev det lite. Men det är alltid skoj att fynda;)

3 kommentarer:

  1. Åhh, önskar jag med hade kunnat fynda :) Vet du när det är bytardagarna i vår? Tänkte om man hinner innan lillen kommer :)

    Jag fick lite bättre tider för dagen så slutar redan strax efter 12. Absolut att vi kan ses på eftermiddagen någon gång :)

    SvaraRadera
  2. Sv: ja om dom är snälla så kanske dom kan få rida :D hehehee

    SvaraRadera
  3. Hej vännen! Klart du ska ha en Willvin ;-)

    Säg till om du vill köpa så får du självklart specialpris :) Kramisar /jenny

    SvaraRadera