torsdag 7 oktober 2010

Liten sjuker

Oliver fick feber igår kväll och har sovit väldigt dåligt inatt. Just nu verkar det inte vara någon större fara, men han har ju fått alvedon så det är kanske inte så konstigt. Han får iaf vara hemma från dagis imorgon så att han hinner bli frisk. Tempen har ju en tendens att öka närmare kvällen, så vi får se hur det blir ikväll.
Själv så är man ju förkyld ist. Usch kombinationen gravid och förkyld är inte den roligaste kan jag säga. Speciellt inte när man som jag är jättekänslig för slem och sånt och kräks bara jag behöver snyta mig:/. Hoppas jag klarar mig från feber iaf, ska ju jobba hela helgen.

1 kommentar:

  1. Blä för att vara gravid och sjuk. Hoppas du mår bättre till helgen och att du orkar jobba!

    Jag vill egentligen inte veta vem som ligger i magen förrän det är dags men det är så dumt att jag redan säger pojkarna :S Kanske blir helt fel om det kommer en tjej... Vill dock inte bli snuvad på överraskningen så blir nog att inte ta reda på...fast man vet aldrig. kanske blir som förra gången ;)

    SvaraRadera