lördag 16 oktober 2010

Lördagen

började på bästa möjliga sätt. Har nämligen varit på bytardagarna med Malin och fyndat lite:).

Blev en sablans massa duplolego till Oliver. Tänkte att han ska få lite ikväll, men det mesta ska sparas till julklapp.
Blev även lite mössor och vantar till Oliver, så nu har vi så vi kan lägga på dagis också.
Hittade även en tomtedräkt till Oliver. Är ju inte länge kvar tills lucia nu:).
Sen unnade jag mig själv två par gravidbyxor för hela 1kr/st haha. En gravidtopp för 10:- blev det också. Så jag känne mig ganska nöjd med agen hittills Ångrar dock att jag inte köpte pulkorna som bara kostade 20kr/st. Men det kommer fler gånger. Och än så länge räcker det med pulkan som vi har till Oliver.

Nu ska jag dra av klädseln på våran soffa och åka till svärmor för att få den tvättad. Blir nog även av tur på markanden där idag.

1 kommentar:

  1. Åhh, så billiga byxor skulle jag med vilja hitta :) Inte helt fel direkt.

    SvaraRadera