måndag 18 oktober 2010

Ny vecka

känns helt sjukt hur fort tiden går. Helgen har verkligen bara flugit iväg.
Men här får ni min måndagslista iaf;).
Idag känner jag mig glad att...
  • jag bara har tre jobbdagar kvar innan jag får långhelg:).
  • det bara är ca en månad kvar tills vi får se det lilla pyret i magen, längtar
  • tro det eller ej. Illamåendet har faktiskt lugnat sig en aning. Mår inte illa HELA dagarna längre, utan jag mår riktig bra några timmar på em.
  • Det är bara lite över en månad kvar tills våran lilla prins fyller 2 år.
  • Jag har hunnit städa lite idag, trotts att jag var helt slut. Så nu blir det soffläge resten av kvällen;).
  • H ska byta till vinterdäck på min bil imorgon.
  • jag har min underbara familj av här hos mig. Älskar er mest allt.

2 kommentarer:

  1. men va roligt. då har vi bf två dar i från varandra :D när har du rul inbokat? ja har den 23 nov. känns sååå långt tills dess :( buhu..

    SvaraRadera
  2. Grattis till lilla bebisen i magen.. =)

    SvaraRadera