onsdag 27 oktober 2010

Gala för mammor som bloggar

ja det är precis vad som kommer att ske i vår. Och gissa om jag har varit taggad att gå. Men på senaste tiden har jag även kommit på att vi kommer att vi förmodligen kommer att ha en liten mini hos oss då. Annars kommer jag gå runt som en uppsvälld flodhäst, haha.
Har iaf tagit beslutet att inte gå. Hade funderingar om man skulle ta med sig mini och åka ändå. Bara umgås med vänner och ha det bra. Men samtidigt känns det så svårt när man inte vet hur allt går och hur man känner sig då. Så nu har jag beslutat mig för att skippa det nästa år och satsa på gå på det år 2012 ist. Då kan vi tjejer åka och få oss en ordentlig tjejhelg:). Vad säga som det Malin & Anna?
Sprang även på Jenny på affären och då sa hon att dom förmodligen skulle fixa det igen, så nu är det bara att hoppas på att den kommande galan blir bra så jag får chansen att vara med om det också;).
Som tur av kommer man ju säkert få ta del av galan på alla fina mammabloggar som man läser. Hoppas verkligen ni alla får en toppen helg, det är ni värda:).

1 kommentar: