måndag 4 oktober 2010

Oktober och måndag

tänk att det redan är oktober. Kan ju säga att jag längtar TOKMYCKET till JUL nu:). Älskar verkligen julen och allt därtill. Inte långt kvar till man kan påbörja julbaket;). Hoppas bara att jag har hunnit fått tillbaka lite av min energi då, annars blir det Oliver och H som får stå för det i år.

Här kommer iaf min måndagslista.
Idag är jag glad för att...
  • vi ska få en till liten medlem i familjen. Längat SÅ till april. Eller just nu längtar jag mest till februari då jag förmodligen får gå hem på havandeskapspenning;).
  • en av min bästa vänner ska också ha barn i vår. Tänk att vi ska få gå hemma tillsammans igen:).
  • jag klarade av hela jobbdagen trotts att jag mådde pyton.
  • jag jobbar imorgon, sen får jag ledigt i två dagar.
  • på onsdag ska jag på inskrivning på mvc.
  • jag fyndade massa på bytardagarna i lördags.
  • jag älskar min familj mest av allt.

Gör som jag och många andra och skriv måndagskistan hos Jennyn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar