fredag 8 oktober 2010

Mår inte bra:(

usch den här dagen har INTE varit bra. Nu börjar jag ändå känna mig som en människa igen. Har tillbringat hela dagen i soffan och känt mig mer död än levande. Oliver har sprungit runt och lekt nästan hela dagen. Han har iof sig sovit mer än vad han brukar, så riktigt frisk är han inte. Men även när han är jättesjuk så är han i stort sätt alltid pigg mellan varven. Synd att man själv inte kunde vara det. Hade verkligen behövt tvätta idag, men har inte orkat. Får se om jag orkar imorgon.
H har åkt till sin bror en sväng så jag och Oliver ska fortsätta mysa i soffan hade jag tänkt. Blir nog att fortsätta kika på Astrid Lindgren filmerna;). Oliver vill ju inte så något annat just för tillfället.

1 kommentar:

  1. Tråkigt, hoppas ni mår bättre snart! Och grattis till graviditeten!

    SvaraRadera