torsdag 28 oktober 2010

Fönsterputs

har jag hållit på med idag. Kände att det var lika bra att passa på när det var så pass varmt ute. Hann med alla rum utom Olivers. För när Oliver väl vaknade från sin vila så tyckte han INTE att vi skulle putsa fönsterna. Eller snarare om inte han fick putsa så fick inte jag göra det heller;). Så jag får försöka fixa där inne innan jag drar till jobbet imorgon ist. Skönt att ha lite av "julstöket" undangjort. Har iof sig inte bytt gardiner, men eftersom förnsterna är putsade nu så känner jag ingen panik över det. Kan lugnt ta det till 1:a advent ist. Å vad jag längtar tills man får börja julpynta lite:).

Har även hunnit med en lunch med mamma och Ylva idag. Men det blev dock inget personalmöte för min det. Känner att jag redan har så lite tid med Oliver just den här veckan och eftersom det inte är obligatoriskt så skippade jag det. Det var nog bra för vårat så kallade hem(råttbo) också. Har verkligen inte haft mycket krafter till just städ och sånt. men ändå känns det som att man inte gör annat när man är ledig:/. Kanske beror på att det går i ett lite slöare tempo nu, hehe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar