tisdag 26 oktober 2010

Inte som planerat

det blir det sällan när man har barn, har jag lagt märke till;).
Men idag hade jag planerat att ägna förmiddagen åt att städa eftersom jag jobbar em idag och fm imorgon Är så skönt att ha hyfsat undanplockat när man kommer hem då. Men så blev det icke. För Oliver är nämligen tokförkyld, IGEN! Så han får vara hemma från dagis idag. Som tur är så är mamma/mormor hemma så Oliver ska få vara där när jag och H jobbar. Perfekt när man kan göra så ibland, så man slipper vabba jämt. Känner att det redan har blivit mycket av både det och egen sjukdom den här månaden redan.
Nu ska jag mysa ner mig i soffan med Oliver. Städningen får helt enkelt vänta. Tur att man är ledig på torsdag så man hinner få undan lite innan helgen iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar