tisdag 19 oktober 2010

Sjukstuga

Oliver har haft en ordentlig hosta inatt. Han har till och med hostat så han har spytt två gånger:(. Usch inte kul när det blir så här. Så idag har han fått varit hemma med pappa. Och det hade mer eller mindre varit full rulle idag. Men när jag kom hem så tyckte jag han var lite gnällig och lite väl klängig, så då tog jag tempen på honom och mycket riktigt så hade han feber. Så han får bli hemma med pappa sin resten av veckan också. Blev ju bara två dagar till eftersom jag är ledig på fredag. Men jag hoppas verkligen han kan bli frisk tills på måndag för nu känns det som att han har varit hemma från dagis mycket på senaste tiden.

2 kommentarer:

  1. ååå då har du innan mig :P ska ni kika på kön?

    SvaraRadera
  2. Åh nej, hoppas han kryar på sig!!

    SvaraRadera