torsdag 21 oktober 2010

Hunnit med mycket idag

Började dagen med att jobba till ett. Sen bar det iväg hemåt för att hämta upp Oliver, mamma och Anna för att sedan åka iväg till Östhammar för lite storhandling.
Efter det blev vi hembjudna till mamma på lite mat. Och det tackar man inte nej till när sambon ändå är och jobbar;).
Har även hunnit tvätta två maskiner tvätt och damsugit lite, får göra resten imorgon.
Nu ska jag tända en massa ljus och mysa ner mig i soffan. Tänkte kika på "Mamma Mia". Det är verkligen en perfekt film när Oliver sover och Henke inte är hemma.

2 kommentarer:

  1. Härligt ju :D skönt med att bli bortbjude på middag :) skönt ju slippa laga mat ju.. kan va skönt. :D hihi.. hur e de med dej då? kram

    SvaraRadera
  2. Skönt att få massa gjort. Jag har fått schema fram till strax innan jul nu. Har fått tre lediga helger på 9 veckor :-) Kanske dags att planera in något skoj en helg? Fast har vi otur så är vi inte lediga samma helger :( Jobbar min 5:e lördag i rad nästa vecka men tror att det var veckan efter det som jag är ledig hela helgen :) Första helgen i november tror jag det blir...

    kramar

    SvaraRadera