torsdag 28 oktober 2010

En rolig grej

Dom har kört igång med ett bebistips på jobbet. Där man får gissa kön och ankomstdatum. Lite skoj tycker jag:). Blev ett sista gissningsdatum före RUL ifall det är så att vi inte kan hålla oss och kikar vilket kön det blir.

Så tänkte att jag kanske skulle höra det här också. Alltid skoj att höra vad ni andra tror. Så med andra ord kan ni gissa fram till och med 17/11 innan 12.00 och ifall vi bestämmer oss för att inte kolla så förlänger jag självklart datumet.

1 kommentar:

  1. Jag tror på en kille i din mage :) Både du och jag kommer säkert bli pojkmammor ;)
    Du börjar känna att du inte kommer att kunna hålla dig? ;) Det var faktiskt ganska enkelt för mig. Kände inget behov av att fråga så... Det kändes inte lika jobbigt att flyttas denna gång. Det var ju liksom inte 16 dagar direkt, haha. Men var ganska säker på mitt datum denna gång så kändes lite jobbigt med 3 dagar ändå. Istället för att vara i vecka 19 idag så är jag fortfarande i vecka 18. Men, men vad gör några dagar hit eller dit. Den lill* kommer ju ändå när den väljer själv :P

    Jag har bestämt mig för att säga till min chef idag att jag inte jobbar mer än 40 timmar i veckan. Jag är helt slut jämt och får ingen tid med Alexander och i onsdags hade jag ont i magen så känns inte värt det. Hon har inte rätt att schemalägga mer än 40 timmar på mig heller så. Det värsta är när man ser på Alexander att han tycker att jag är dum som är borta så mycket. Han har blivit jättepappig och när jag sitter bredvid honom så kan han börja puttas och säga "butta" som betyder någon blandning av flytta, borta och putta. Inte så kul när man bara längtar efter att gosa med honom efter en lång dag.

    SvaraRadera