måndag 25 juli 2011

Oliver och jag

tog lite egentid med min äldsta son idag. Kände att det behövdes. Så efter maten blev det en promenad med vovven. Tog oss en sväng ut i skogen och plockade lite smultron och blåbär som han kunde sitta och mumsa på i vagnen. Mycket uppskattat av vår lille buse. På vägen hem fick han för sig att han skulle gå och visst fick han det, så länge han skötte sig och höll fint i vagnen. Vilket blev HELA vägen hem på över 1 km :O. Blir riktigt förvånad ibland att han faktiskt kan lyssna. Annars är det bara bus och att inte lyssna som gäller just nu. Känner mig skapligt sliten emellan åt kan jag säga.
När vi kom hem blev det även ett tur till gruvan för att mata kräftorna och fiskarna. Även det väldigt uppskattat av Oliver som hann bada fötterna innan vi drog hemåt.
Oliver sover redan vilket är jättebra om han ska orka med morgondagen. Ska sova själv snart också. Ska bara packa i ordning allt inför imorgon och lägga fram kläder så det är klart.

1 kommentar:

  1. åh så mysigt!! de tyckte noh oliver om, alex gillar smultron men inte blåbär än.. haha.. han är lite petig, han vill bara ha smultron och jordgubbar min lille alex =) kram

    SvaraRadera