torsdag 7 juli 2011

Äntligen SOL

har suttit i telefon nu på förmiddagen, men nu är alla samtal klara, vad jag kommer ihåg i alla fall;). Ska snart dra upp till Ekeby för att packa i ordning lite till. Börjar kännas tungt nu, tycker jag bara packar hela tiden, men det tar som aldrig slut:/. Hade även behövt gjort en rejäl utrensning av sånt som ska säljas men det får väntas till nästa vår då jag tänkte ta mig någon/några svängar till Bakluckan. Kan ju vara kul att få ihop lite till nästa semester:). Så nu åker allt som ska säljas i kassar och lådor som jag sen lätt kan plocka fram.
Igår träffade vi fina Anna och barnen. Riktigt uppskattat av både mig och Oliver. Vi gick till lekparken och sen även en sväng upp för att kika hur badet såg ut. Så dit blir det att gå snart för lite bad:).
Idag ska vi till dom igen för lite grillning, men som sagt först ska jag försöka vara lite duktig så man blir klar med denna flytt någon gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar